If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Днес пристигна новият въздуховод, елементарно се маха стария и поставя новия.
Снимах малко. Пластмасата около калника, тази над маркуча се налижи да я преправя малко, за да не опира в тръбата. Ъгълът на двете тръби на чупката беше малко различен, независимо, че беше за този модел двг. Съвсем малко различен.
Но определено 130 лв за метална е мн добра оферта, в сравнение с оригиналната която струва 90-100!
Когато махнах стария, вътре беше мн чиста, нито сажди, нито масло, страхотно направо!
Благодаря на вс за отговорите!
Ето така се забогатява 130лв за интеик !
В Пловдив 1м тръба неръжд. фи63 е 20лв ,коляно 12лв
около час работа за заварки и пасване 15лв
тотал 50 лв с бакшиша.
Моята тръба от турбото към кулера фи55 която е по голяма заигравка ми излезна 30лв
Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
NEW 159 2.0 JTDm Black TI
колеги, помагайте,че и аз я "закъсах"! Днес забелязах, че и при мен има скъсан въздуховод и то точно този който излиза от кутията на възд. филтър и води към турбото(прилагам и няколко снимки). На "fiat eper" дават цена за белите държави около 50 евро, някой има ли представа при нас колко ще струва и дали избощо се продава или трябва да го поръчвам отвън? Ако пък има други алтернативи, казвайте и помагайте, че тъкмо я постегнах алфата (1,9 jtd 156 Sportwagon) и пак ми се скапа настроението в Неделята. ...на снимките се вижда и тиксото, което лепнах отгоре върху цепнатината на мъркуча, че ме е страх да не влезнат боклуци ...ако вече не е късно де.
колеги, помагайте,че и аз я "закъсах"! Днес забелязах, че и при мен има скъсан въздуховод и то точно този който излиза от кутията на възд. филтър и води към турбото(прилагам и няколко снимки). На "fiat eper" дават цена за белите държави около 50 евро, някой има ли представа при нас колко ще струва и дали избощо се продава или трябва да го поръчвам отвън? Ако пък има други алтернативи, казвайте и помагайте, че тъкмо я постегнах алфата (1,9 jtd 156 Sportwagon) и пак ми се скапа настроението в Неделята. ...на снимките се вижда и тиксото, което лепнах отгоре върху цепнатината на мъркуча, че ме е страх да не влезнат боклуци ...ако вече не е късно де.
Спокойно нищо няма да е станало чак толкова
Търсиш 2 употреба, все пак това е пластмаса и можеш да си позволиш да не е ново!
колеги, помагайте,че и аз я "закъсах"! Днес забелязах, че и при мен има скъсан въздуховод и то точно този който излиза от кутията на възд. филтър и води към турбото(прилагам и няколко снимки). На "fiat eper" дават цена за белите държави около 50 евро, някой има ли представа при нас колко ще струва и дали избощо се продава или трябва да го поръчвам отвън? Ако пък има други алтернативи, казвайте и помагайте, че тъкмо я постегнах алфата (1,9 jtd 156 Sportwagon) и пак ми се скапа настроението в Неделята. ...на снимките се вижда и тиксото, което лепнах отгоре върху цепнатината на мъркуча, че ме е страх да не влезнат боклуци ...ако вече не е късно де.
Имах същия проблем. Направи нещо ,което е само докато намериш друг въздуховод.Свали тази част от въздуховода.Вземи по-голямо парче от най-обикновена плътна пазарска торбичка/Метро,Кауфланд,Лидъл и т.н./.Слагаш на скъсаното място,но да хванеш доста от околната здрава част.Отгоре сложи най-широкия изолирбанд,който имаш така ,че да влезе в гънките и да захваща и на здрава част.Обиколи няколко пъти с изолирбанд ,че се разлепя от температурата на двигателя, да е сигурно прикрепянето на найлона и да херметизира дъздушните пътища.
Запомни - това е временно решение.
днеска го пооблепих както каза колегата krasy k , но в Сряда май ще пътувам Пловдив-София-Пловдив а няма да съм го сменил с новия въздуховод до тогава, да рискувам ли да пътувам или не. Я дайте съвет, че да се чувствам по-малко гузен ако прецакам нещо
днеска го пооблепих както каза колегата krasy k , но в Сряда май ще пътувам Пловдив-София-Пловдив а няма да съм го сменил с новия въздуховод до тогава, да рискувам ли да пътувам или не. Я дайте съвет, че да се чувствам по-малко гузен ако прецакам нещо
Нямаш грижи , ако си омотал добре около скъсаното място.Пък и нали са 300 км. Аз така карах повече от месец докато намеря дъздуховод.Само недей да натискаш рязко газта и не повече от 3000-3500 об/мин.Дори и да се скъса пак няма какво да стане освен лек спад в мощността и малко по-висок разход на гориво.
днеска го пооблепих както каза колегата krasy k , но в Сряда май ще пътувам Пловдив-София-Пловдив а няма да съм го сменил с новия въздуховод до тогава, да рискувам ли да пътувам или не. Я дайте съвет, че да се чувствам по-малко гузен ако прецакам нещо
Вземи си самовулканизираща лента и го увии добре......
Преди турбото няма толкова много свиване и разширения на маркуча така, че ще издържи.........
sigpic
Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
147 JTDm 140-Малката манекенка
GT- JTDm 150
Нямаш грижи , ако си омотал добре около скъсаното място.Пък и нали са 300 км. Аз така карах повече от месец докато намеря дъздуховод.Само недей да натискаш рязко газта и не повече от 3000-3500 об/мин.Дори и да се скъса пак няма какво да стане освен лек спад в мощността и малко по-висок разход на гориво.
Скъсан е въздуховода преди турбото, там налягане няма. Не е толкова страшно.
166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer
Comment